top of page
  • ZdjÄ™cie autoraMai

Sprawność fizyczna a figura modelki.


Gdy stałam się samodzielnie myślącą istotą i powoli zaczęłam rozumieć kim chcę zostać gdy dorosnę wiedziałam, że chodzenie na siłownię by ciągać ciężary mija się z celem. Zamiast tego wybrałam lekkie ćwiczenia, które zapewniają mi komfort psychiczny, przy tym wysmuklając to młode czarne ciałko.

Przede wszystkim dzięki treningom w drużynie, o której wspominałam w poprzednim poście, polubiłam pocić się by coś osiągnąć. Dodatkowo wysiłek fizyczny wyzwala w nas ogrom ENDORFIN czyli hormonu odpowiedzialnego za dobre poczucie i świetny humor. Jeżeli kiedyś mnie spotkacie w sportowym stroju, a ja będę uradowana od ucha do ucha to będziecie wiedzieli, że jestem po treningu haha. Co do posiłków... Zawsze jem jeden mniejszy posiłek dwie godziny przed np. joggingiem, a po nim solidniejszy, by się wzmocnić i uzupełnić. I przede wszystkim: DUŻO, DUŻO wody. Niegazowanej. Świetnie sprawdza się woda ze sporą ilością cytryny, która nie dość, że kapitalnie nawadnia to jeszcze łagodzi uczucie głodu. Pytania? Śmiało!


36 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page